شادمانی بی سبب ...

خرید بک لینک

الحمدلله همه چی اومده سره جاش تقریبا و نظم پیدا کرده

انقدری سرم شلوغه که حد نداره ینی گاهی گیج میشم

شوره کلاس رفتن رو دراوردم:|

وقتام رو یادداشت کردم که خنگ بازی در نیارم البته الان دیگه بهش عادت کردم و به ذهنم سپرده شده:))

فقط الهی که آزمون چهارم رو قبول بشم ای خداااااا

شادمانی بی سبب ......

ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 162 تاريخ: جمعه 23 تير 1396 ساعت: 17:46

نشد نشد نشد که بخونممممم اهههه4صفحه خونده بودم که خبر رسید شبی کل فامیل طرف پدری میخوان بیان دیدن مادر ...خب امپول طدن دیدن داره واقعا!! ملاقاتی میخواد!!! دستشون درد نکنه واقعا زحمت کشیدن و روحیمون عوض شد ولی مهمون که بیاد چون تقریبا کل کارا سر منه ...داداش هم کمک میکنه ولی خب ... ینی جونم دراومد شادمانی بی سبب ......

ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 172 تاريخ: جمعه 9 تير 1396 ساعت: 12:36

احتمالا خیلی کمتر بیام نمیتونم بنویسمفضای اینجا خوبه ...گرمهولی خب یکم باید کم کم عادت کنم که یه مدتی نباشم و بتونم عادت کنم ننویسمبعد اون مدت دوباره مینویسمولی امیدوارم که بتونم عادت کنم که ننویسمهرچند چرنده...هرچند بعضی میخوننولی خب من مینویسم تا یکم مغزم خالی بشه و شاید کمی اروم بشمولی خب شادمانی بی سبب ......

ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 185 تاريخ: جمعه 9 تير 1396 ساعت: 12:36

صفحه بندی