الحمدلله همه چی اومده سره جاش تقریبا و نظم پیدا کرده
انقدری سرم شلوغه که حد نداره ینی گاهی گیج میشم
شوره کلاس رفتن رو دراوردم:|
وقتام رو یادداشت کردم که خنگ بازی در نیارم البته الان دیگه بهش عادت کردم و به ذهنم سپرده شده:))
فقط الهی که آزمون چهارم رو قبول بشم ای خداااااا
ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 162 تاريخ: جمعه 23 تير 1396 ساعت: 17:46
ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 172 تاريخ: جمعه 9 تير 1396 ساعت: 12:36
ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 185 تاريخ: جمعه 9 تير 1396 ساعت: 12:36